Elköltöztem!

Személyes blog itt: http://konyus.wordpress.com

2009. március 16., hétfő

Weboldalak PDF-be konvertálása online

Az utóbbi hónapokban (évben) egyre több hasznos szolgáltatás érhető el online. Legalábbis én ezt figyeltem meg. Ezeknek a nagy előnye a platformfüggetlenség. Tehát akármilyen gép előtt üljünk is használhatjuk őket, csak egy webböngésző kell hozzá. Nem rég találtam rá a HTML-PDF Converter oldalra.
Ahogy a neve is sugallja ezen az oldalon weboldalakból készíthetünk pdf másolatot ingyen.

Csak annyi a teendőnk, hogy beírjuk a weboldal címét és rákattintunk a Make PDF gombra

Ezután már csak le kell tölteni a pdf fájlt. A konvertálás sebessége persze függ a weboldal tartalmától is. Nagyban lelassítja, ha sok nagyfelbontású képet és flash-t tartalmaz az oldal.

Az oldalt a freepdfconvert.com készítette. Ha ellátogatunk a cég honlapjára, akkor további szolgáltatásokat is használhatunk. Például word dokumentumokat is átalakíthatunk pdf-be, stb.
Egy próbát megér szerintem.

Nincsenek megjegyzések: