Elköltöztem!

Személyes blog itt: http://konyus.wordpress.com

2008. július 9., szerda

Mobil játékok 1.

Kezdtem már ráunni a mobilomra telepített gyári játékokba. Ezért kerestem a neten, hátha rábukkanok egy-két érdekességre. Találtam is három tetszetős, játszható JAVA játékot.

Gondoltam megosztom az eredményt a blog olvasóival is.

Heroes
A játék a már jól ismert fantasztikus sorozatra épült, mely különleges képességű emberekről szól. A sorozatban megjelent karakterekkel kell különböző pályákat végigjátszanunk és a karakterek képességeit is használhatjuk. Grafikai szempontból a játék egyszerű, mégis kellemes élményt nyújt.

Letöltés: 128x160, 176x220, 240x320

Planet Riders 3D
A játék arról szól hogy űrhajókkal kell versenyezni, a naprendszer bolygóin. Fel lehet szedni a pályákon fegyvereket, bele lehet menni turbókba. Van páncélja az űrhajónak és ha pl. kilőnek akkor várni kell hogy feltöltsön.
Letöltés: 176x220

V-Rally 3D
A játékban négy autó közül választhatunk, melyeket úgy tudunk megszerezni, hogy rally bajnokságokon veszünk rész és megnyerjük azokat.
A játékban két fajta nézet közül választhatunk: külső illetve belső nézet közül. A külső nézet választásakor a kocsit kívülről látjuk; belső nézet választása esetén pedig mintha Mi ülnénk a volán mögött.




Letöltés: 176x220, 128x160, 240x320

Nekem Sony Ericsson W200i-m van. Ezen gond nélkül elindultak a játékok. Más telefonnal nem próbáltam.

Az játékok letölthetők a Böngészőből is.

Forrás: Sony Ericsson Portál

Nincsenek megjegyzések: