Elköltöztem!

Személyes blog itt: http://konyus.wordpress.com

2008. július 3., csütörtök

Kánikula, viharok, villámcsapás, tönkrement gépek... Hurrá itt a nyár

Elég régen írtam már. Most megpróbálom bepótolni a lemaradást és beszámolok az elmúlt időszak történéseiről.


Megjött a nyár. A dög meleg, a strand, az esti sörözések időszaka. Ja és persze a hatalmas viharoké. Kb. 1 hónapja volt is részem egyben. Villámlás, erős szél, és nagy eső. Az egyik villám belecsapott az utcában álló egyik villanyoszlopba és természetesen hazavágott nálunk két számítógépet is. Pedig volt túlfeszültségvédőm, és nem is amolyan tesco gazdaságos fajta. Szóval eléggé meglepődtem.

Pár napja hozta vissza a szerelő a gépeket. Az egyikben az alaplap, táp meg a videókártya ment el, a másikban csak a hálókártya. A hálókártyát ki is cserélte, de a másik gépet addig nem javíttatjuk meg, amíg a biztosító le nem perkeálja nekem a lóvét. Az a gond, hogy az alaplap cseréje miatt új proci meg memória is kell bele. Így munkadíjakkal együtt több mint 70 ezer forint. De szerintem inkább majd szerzek bele használtan alaplapot és akkor olcsóbban megúszom.

De a lényeg, hogy már van gépem és így folytathatom a bloggolást.

Ja és itt a blogon is elérhető néhány hasznos ubuntus program meg ilyesmi a Böngésző linkre kattintva.

Nincsenek megjegyzések: