Elköltöztem!

Személyes blog itt: http://konyus.wordpress.com

2008. július 27., vasárnap

Képek, zenék, dokumentumok konvertálása Interneten keresztül

Találtam egy weboldalt, ahol szinte mindenféle fájlt - legyen az zene, kép vagy valamilyen dokumentum - átkonvertálhatunk másik formátumba. Ráadásul így nem kell különféle programokat telepítenünk a gépre.

A weboldal neve: Free File Converter

Csak meg kell adni a fájl forrását és a kimeneti formátumot, majd a convert gombra kattintani. Ha elkészült a konvertálás, már csak a honlap alján a Download gombra kattintva le kell tölteni a saját gépünkre a fájlt.
Maximum 20 MB-os fájlokat tölthetünk fel. A weboldalon, akár Youtube-os videókat is konvertálhatunk.
Számomra különlegesség volt, hogy zip tömörítést is engedélyezhetünk. Így a letöltendő fájl még kisebb lesz.

Én képekkel és szöveges dokumentumokkal teszteltem. Engem meggyőzött.

Ja és mivel egy böngészőn kívül nem szükséges más a használatához, ezért bárhol használható, legyünk éppen Windows-ban, OS-X-ben, vagy Linux-ban.

Nincsenek megjegyzések: