Elköltöztem!

Személyes blog itt: http://konyus.wordpress.com

2008. április 22., kedd

Meg áll az ész!!

Tegnap rávettem magam, hogy kipucoljam a számítógépből a rengeteg port és porcicát. A művelet meglepő módon azzal végződött, hogy a gép b.szott elindulni :(
Frankón felhúztam magam ezen. Pedig már sokszor kipucoltam a gépet és eddig mindig működött minden.

Így hát előszedtem a régi pc-m és a kettőből összegyúrtam egyet. Így hát most erről a gépről írok. Nem szeretem ezt a gépet, mert nem valami stabil. Az alaplapja már nem éppen tökéletes.
Na mindegy a célnak megfelel egy darabig. Addig amíg be nem szerzem a másikhoz az alkatrészeket. Ez szerintem elég soká lesz, mivel kicsit "le vagyok égve".

Azt sikerült kiderítenem, hogy az alaplappal van probléma. Király! Egy 10-t megint kidobhatok az ablakon. Ráadásul mivel új alaplap lesz majd, ezért telepíthetem újra majd a Linuxot és a Windowst.

Jó lenne, ha a XXI. században nem menne minden műszaki cikk tönkre 2 év alatt. Bezzeg sok régi TV készülék és Hifi a mai napig tökéletesen működik.


Egy másik dolog. Ma este bekapcsolom a TV-t, gondoltam hátha találok benne valami normális műsort. Lehetőleg ne Győzike vagy valami agyament magyar szappanopera legyen. Másodpercek alatt végigkapcsoltam az összes adót és megakdt egy filmen a szemem. Na ez a film megint egy kicsit furcsa gondolatokat ébresztett bennem. A film a TV2-n ment és a következő címet viselte: Karácsonyi láz !!!!! ÁÁÁ!! Könyörgöm, április vége van! Hol van még Karácsony! De már nem is nagyon csodálkozom ezen. Valahogy a magyar TV társaságoknál ez már majdnem megszokott, bevett szokás.
A filmet az első reklámblokkig néztem, aztán úgy döntöttem elfoglalom a gépet. Apropó reklám. Na erről megvan a véleményem, de ezt most nem írnám le. Elkoptatnék vele néhány billentyűzetet azt hiszem.

Hát ennyi. Próbáltam egy kicsit másról is írni, nehogy már azt higgye az olvasó, hogy tiszta "kocka" vagyok.

Nincsenek megjegyzések: